Kasutajatingimused
Enne tellimist tutvuge siinsete tingimustega. Kui on küsimusi või kahtlusi, võtke julgelt ühendust meiega info@terminal.ee või +372 622 9258
Tellimine
- Tellida saab nii püsikliendina sisse logimata, kui ka püsikliendina. Püsikliendina ei pea te sisse logituna uuesti oma andmeid sisestame ning kogute boonuspunkte, mille eest saab lunastada tooteid (transport endiselt kehtib).
- Tarneaeg on märgitud toodetele individuaalselt ning sellega tuleb arvestada enne tellimist. Kui saadavus on näidatud LAOS, on kaup koheselt saadetav. Kui tellite aga mitu toodet, valige, kas soovite tooted korraga kätte saada, või ükshaaval, st. kohale jõudnud tooted koheselt. Tarneaeg on alati märgitud tööpäevades, st. mitte arvestada laupäevasid ja pühapäevasid.
- Tellides valige omale vastav transport, mis teile paremini sobib. On võimalus tellida poodi järele tulemisega, nii vältides transpordi maksumust. Teile tuleb teavitus e-mailiga, kui tarneajaga kaup saabub teile poodi. Transpordi hind tekib vastava transpordi valides kogu hinnale juurde. Kui kõik tellitud tooted on päral või poes kohe saadaval, võib minna 1-2 tööpäeva kauba teele panemiseks, olenevalt meie kulleritest.
- Veenduge toote õigsuses ja tüübis enne tellimuse sisestamist! Näiteks olge tähelepanelikud lühendite LP ja CD, või DVD ja BR, või PS3 ja PS4 suhtes, kuna samad filmid/plaadid/mängud on eri platvormidel ja kandjatel väljaantud.
- Veenduge filmide puhul teile soovitud keelte ja subtiitrite olemasolus. Neid näeb iga toote vaates selle infos.
- Et ost kinnitada, tuleb ostukorvis liikuda lõpuni makseni ja kinnitada pangas oma makse vastavalt oma panga nõuetele. Peale makset vajutage kindlasti ’Tagasi kaupmehe juurde’. Peale õnnestunud tellimist saate kinnituse kviitungiga ka e-mailile – see on juba tasutud!
Üldtingimused
- Terminal säilitab õiguse tooteid omavoliliselt veebipoest eemaldada, hindu muuta ja tingimusi muuta.
- Kõik tellitavad tooted ei ole alati veebipoes üleval. Kui te ei leia otsitud toodet, võtke julgelt ühendust meiega aadressil info@terminal.ee
- Võimalus on ka maksta toote eest väljaspool veebipoodi. Selleks esitame teile eraldi arve ja arutame teiega saatmiskulu ja tingimused läbi. Võtke ka selleks ühendust aadressil info@terminal.ee
- Vigane või muudmoodi puudulik kaup kuulub tagastamisõigusele. Tagastamise õiguse tingimused on sätestatud võlaõigusseaduse § 56’s. Kui kaup on vigane, või muudmoodi puudulik, teavitage sellest meid esimesel võimalusel ja proovime leida parima lahenduse. Kui pakk on nähtavalt kannatada saanud transpordi käigus, tehke sellest võimalusel tõestav pilt.
- Terminal ei pea kvaliteetset kaupa tagasi võtma kliendipoolse eksituse või peale tellimuse kinnitamist kauba mitte soovimise korral.
Terminal © Mojo Holding OÜ – kõik õigused kaitstud